środa, 6 listopada 2013

Gwiazdy na butelce a w butelce wino.



Firma Partner Center  wprowadza na nasz rynek ciekawą nowość.
Wina ze sprzedaży, których część dochodu przeznaczona jest na cele charytatywne.
 









  

Linia tych hiszpańskich win sygnowana jest autorskimi rysunkami i osobistym przesłaniem gwiazd światowego kina i estrady. Każda z nich została poproszona o poświęcenie pół godziny na zaprojektowanie etykiety na butelkę.

   

 













 
Linia Wine Collection for the 21 Century Leaders powstała w jednej  z hiszpańskich winnic - Bodegas Vicente Gandia, która zaangażowała się w kampanię dobroczynną „Whatever It Takes”, prowadzoną przez fundację 21st Century Leaders, a wspierającą akcje na rzecz m.in. ochrony środowiska i walki z ubóstwem. W ciągu dziesięciu lat  fundacja namówiła do współpracy prawie 600 znanych osób ze świata kultury i sztuki, muzyki, literatury, sportu, mody i biznesu, a także koronowane głowy i laureatów pokojowej Nagrody Nobla. Wszyscy poświęcili swój czas na stworzenie graficznych „Symboli nadziei na XXI wiek”. Dzieła zdobią różne przedmioty, a dochód ze sprzedaży jest przeznaczany na cele charytatywne. Do tej pory fundacja zebrała ponad 6 milionów dolarów.
Jednym z elementów projektu jest wspólna inicjatywa organizatorów i hiszpańskiej winnicy Vicente Gandia, która z tej okazji przygotowała specjalną limitowaną serię win z apelacji D.O. Valencia. Ze sprzedaży win przekazanych będzie minimum 450 000 euro na cele kampanii.
W trakcie degustacji zorganizowanej w warszawskim barze Winestone w hotelu Mercure przy ulicy Złotej 48/54 mieliśmy okazję spróbować wszystkich sześciu win.
I tak praca Penélope Cruz zdobi białe Verdejo/Sauvignon Blanc, Charlize Theron - Cavę Brut z odmian Macabeo i Chardonnay, George’a Clooneya - Cabernet Sauvignon, Pierce’a Brosnana - Tempranillo, Davida Bowie - Shiraz, a zespołu Coldplay różowe Bobal/Shiraz.
Tyle o marketingu teraz o winach. 


Wszystkie wina smakują tak jak powinny Tempranillo smakuje jak Tempranillo a Cabernet Sauvignon jak Cabernet Sauvignon i tak dalej. Każdy powinien znaleźć tu coś w swoim guście.
Są to bardzo poprawne wina do codziennego spożycia . Doskonale sprawdzą się jako prezent. Oprócz degustacji  wina będzie o czym porozmawiać  a poza tym pozostanie świadomość że wspomogliśmy szczytny cel charytatywny ( zawsze jakieś alibi ).
Wina kosztują około 50 zł. i można je kupić w sklepie internetowym www.dobrewino.pl. oraz w specjalistycznych sklepach oraz delikatesach.
Degustowaliśmy na zaproszenie importera.

             


PK

1 komentarz:

  1. W Krakowie już dostępne w sklepie In Vino Veritas ul. Łobzowska 26 !

    OdpowiedzUsuń