Firma
Partner Center wprowadza na nasz rynek ciekawą nowość.
Wina
ze sprzedaży, których część dochodu przeznaczona jest na cele charytatywne.
Linia tych hiszpańskich win sygnowana jest autorskimi rysunkami i osobistym przesłaniem gwiazd światowego kina i estrady. Każda z nich została poproszona o poświęcenie pół godziny na zaprojektowanie etykiety na butelkę.
Linia Wine Collection for the 21 Century Leaders powstała w jednej z hiszpańskich winnic - Bodegas Vicente Gandia, która zaangażowała się w kampanię dobroczynną „Whatever It Takes”, prowadzoną przez fundację 21st Century Leaders, a wspierającą akcje na rzecz m.in. ochrony środowiska i walki z ubóstwem. W ciągu dziesięciu lat fundacja namówiła do współpracy prawie 600 znanych osób ze świata kultury i sztuki, muzyki, literatury, sportu, mody i biznesu, a także koronowane głowy i laureatów pokojowej Nagrody Nobla. Wszyscy poświęcili swój czas na stworzenie graficznych „Symboli nadziei na XXI wiek”. Dzieła zdobią różne przedmioty, a dochód ze sprzedaży jest przeznaczany na cele charytatywne. Do tej pory fundacja zebrała ponad 6 milionów dolarów.
Jednym
z elementów projektu jest wspólna inicjatywa organizatorów i hiszpańskiej
winnicy Vicente Gandia, która z tej okazji przygotowała specjalną limitowaną
serię win z apelacji D.O. Valencia. Ze sprzedaży win przekazanych będzie
minimum 450 000 euro na cele kampanii.
W
trakcie degustacji zorganizowanej w warszawskim barze Winestone w hotelu Mercure przy ulicy Złotej 48/54 mieliśmy okazję spróbować wszystkich sześciu
win.
I
tak praca Penélope Cruz zdobi białe Verdejo/Sauvignon Blanc, Charlize Theron -
Cavę Brut z odmian Macabeo i Chardonnay, George’a Clooneya - Cabernet
Sauvignon, Pierce’a Brosnana - Tempranillo, Davida Bowie - Shiraz, a zespołu
Coldplay różowe Bobal/Shiraz.
Tyle
o marketingu teraz o winach.
Wszystkie wina smakują tak jak powinny Tempranillo smakuje jak Tempranillo a Cabernet Sauvignon jak Cabernet Sauvignon i tak dalej. Każdy powinien znaleźć tu coś w swoim guście.
Są
to bardzo poprawne wina do codziennego spożycia . Doskonale sprawdzą się jako
prezent. Oprócz degustacji wina będzie o
czym porozmawiać a poza tym pozostanie świadomość
że wspomogliśmy szczytny cel charytatywny ( zawsze jakieś alibi ).
Wina
kosztują około 50 zł. i można je kupić w sklepie internetowym www.dobrewino.pl.
oraz w specjalistycznych sklepach oraz delikatesach.
W Krakowie już dostępne w sklepie In Vino Veritas ul. Łobzowska 26 !
OdpowiedzUsuń