Zamiast
pary kucharzy, Karola Okrasy i Pascala Brodnickiego, w kuchni zagości
Dorota Wellman i... Karol Okrasa. Gospodarze będę podejmować gości
w knajpce „kuchnialidla.pl”, gdzie będą rozmawiać z gośćmi i
gotować w restauracyjnej kuchni.
Będziemy
poznawać przepisy Karola Okrasy, zaproszonych gości (między innymi
Theofilos
Vafidis Stefano
Terrazzino, Anna Mucha...) oraz Doroty Wellman i na pewno będzie
bardzo smacznie i na nudę nikt nie będzie narzekał.
Jest
to druga kampania (pierwsza z Karolem Okrasą i Pascalem Brodnickim)
Lidl Polska, która została wymyślona w Polsce.
Głównym
miejscem spotkań z konsumentami będzie niestandardowy format w
konwencji talk-show „Dorota, Karol i Goście”. Będzie on
emitowany w TVP1 w każdą sobotę o 17:15 oraz w każdą niedzielę
ok. godziny 19:50. Każdy program będzie miał swoją zapowiedź w
poprzedzającym tygodniu, zaś Dorota i Karol do kolejnego odcinka
zaproszą innych gości. „Jak to bywa w knajpce, przy jedzeniu
nie zabraknie także rozmów, dzięki którym dowiemy się więcej na
temat gości programu i tego, co im w podniebieniu gra”.
Spotkanie poprowadził Marcin Prokop.
Dorota
Wellman, ze swojego wynagrodzenia wesprze Fundację TVN (100 tys.) oraz inne instytucje, które zajmują się pomocą chorym, niepełnosprawnym i chorym dzieciom (200 tys). Łącznie przekaże 300 tys. zł.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz