Od
21 września do 10 października trwa French
Touch - święto kultury, mody i smaków Francji w Polsce pod
patronatem Ambasady Francuskiej skupiając francuskie marki i
przedsiębiorców. W ramach tej idei organizowane są Dni Francji
pełne ciekawych atrakcji.
Jego
Ekscelencja Pan Pierre Buhler Ambasador Francji w Rzeczypospolitej
Polskiej
FRANCJA
czyli… „F” jak francuski chic, „R” jak Roquefort, owczy ser
wyrabiany w miasteczku Roquefort-sur-Soulzon na południu Francji,
„A” jak amour, miłość „N” jak nobliści, wielcy twórcy
zasłużeni dla ludzkości, „C” jak Cannes i światowe gwiazdy na
czerwonym dywanie, „J” jak Jean-Paul Gaultier, guru modowy i „A”
jak Auguste i Louis Lumière, twórcy pierwszego kinematografu.
Francja to bez wątpienia fascynujący, wielokulturowy i inspirujący
kraj. Teraz i ty możesz odkryć wszystkie jego smaki podczas
kampanii edukacyjnej French Touch.
W ramach French Touch – wielkiego święta Francji w Polsce - zaplanowany jest szereg działań promocyjnych i kulturalnych. Odbędą się między innymi koncerty francuskich gwiazd i pokazy mody. Towarzyszyć im będzie zakrojona na ogólnopolską skalę akcja shoppingowa na przełomie września i października. Kampanię zwieńczy 7 października uroczysta gala w Teatrze Wielkim w Warszawie.
W kampanię edukacyjną i akcję handlową zaangażowanych jest większość dużych francuskich firm działających na polskim rynku. Wśród partnerów znajdują się m.in. Carrefour, EDF czy Président.
W ramach French Touch – wielkiego święta Francji w Polsce - zaplanowany jest szereg działań promocyjnych i kulturalnych. Odbędą się między innymi koncerty francuskich gwiazd i pokazy mody. Towarzyszyć im będzie zakrojona na ogólnopolską skalę akcja shoppingowa na przełomie września i października. Kampanię zwieńczy 7 października uroczysta gala w Teatrze Wielkim w Warszawie.
W kampanię edukacyjną i akcję handlową zaangażowanych jest większość dużych francuskich firm działających na polskim rynku. Wśród partnerów znajdują się m.in. Carrefour, EDF czy Président.
21
września rusza ogólnopolska akcja handlowa. Do 10 października, w
całej Polsce, będzie można skorzystać z atrakcyjnych ofert oraz
pakietów promocyjnych na francuskie produkty przygotowane przez
partnerów kampanii. - Carrefour jako jeden z największych
francuskich inwestorów na polskim rynku inicjuje i wspiera szereg
wydarzeń promujących kulturę
francuską
w Polsce - mówi Robert Noceń, Sekretarz Generalny Carrefour Polska.
- Po raz drugi zostaliśmy głównym partnerem akcji French Touch.
Zapraszamy wszystkich Klientów od
21
września do 3 października do odkrywania oferty produktów
francuskich w hipermarketach i wybranych supermarketach Carrefour -
dodaje.
Warto zajrzeć na stronę French Touch znajdziemy tam wszystkie szczegóły, między innymi informacje o zniżkach w wielu sklepach na francuskie produkty - jedzenie w sieci Carrefour ale również ubrania, kosmetyki, sprzęt gospodarstwa domowego czy kolację dla dwojga w Hotelu Regent.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz